شباب مصر جدعان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الشباب الجد يبني مش بيهد

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولجروب الفيس بوك
مواضيع مماثلة
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» اين الوفاء؟؟؟؟
شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالأحد أغسطس 19, 2012 3:00 am من طرف شمس لا تغيب

» لعبة الشفرات الشقيه
شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالسبت أغسطس 04, 2012 12:01 am من طرف شمس لا تغيب

» رمضان كريم
شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالجمعة أغسطس 03, 2012 6:09 am من طرف Donia Hashem

» سيمون عبد الناصر
شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالخميس سبتمبر 08, 2011 12:39 am من طرف شمس لا تغيب

» من اقوال الرسول (صلى الله عليه وسلم)
شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالجمعة سبتمبر 02, 2011 7:35 am من طرف Donia Hashem

» الشعب يريد............؟
شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالسبت أغسطس 06, 2011 1:02 am من طرف Donia Hashem

» مواعيد البرامج الدينيه في رمضان 2011
شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالسبت أغسطس 06, 2011 1:01 am من طرف Donia Hashem

» عصير الليمون المصري.......موضوع مهم
شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالسبت أغسطس 06, 2011 1:00 am من طرف Donia Hashem

» الحرب البيولوجيه على مصر
شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالأحد يوليو 31, 2011 5:39 pm من طرف Donia Hashem

» مصر فى القران الكريم
شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالأحد يوليو 24, 2011 11:29 pm من طرف Donia Hashem

» اضف لمعلوماتك
شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالأربعاء يوليو 20, 2011 5:41 am من طرف prof_hmh

» مصرى..........يعنى ايه؟
شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالثلاثاء يوليو 19, 2011 6:15 pm من طرف prof_hmh

» راى مشاهير هوليود فى الاسلام و العرب
شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالإثنين يوليو 18, 2011 9:59 pm من طرف شمس لا تغيب

» القصه التى ابكت العالم
شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالخميس يوليو 14, 2011 8:53 pm من طرف مريم

» امسك نفسك جامد
شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالخميس يوليو 14, 2011 8:45 pm من طرف مريم

» عيد ميلاد سمر
شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالثلاثاء يوليو 12, 2011 3:08 am من طرف Donia Hashem

» حب مصر افعال ولا كلام
شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالسبت يوليو 09, 2011 3:22 am من طرف Donia Hashem

» أحلي الذكريات
شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالجمعة يوليو 08, 2011 5:21 am من طرف Donia Hashem

» الماتدور الاسبانى
شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالجمعة يوليو 08, 2011 5:16 am من طرف Donia Hashem

» سر دقات القلب
شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالسبت يوليو 02, 2011 11:52 pm من طرف Donia Hashem

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
prof_hmh - 366
شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Vote_rcapشفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Voting_barشفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Vote_lcap 
the angle - 343
شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Vote_rcapشفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Voting_barشفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Vote_lcap 
Donia Hashem - 260
DREZPO - 136
DREAMS MAKER - 135
nona - 133
MR/SHAMS - 117
شمس لا تغيب - 85
مريم - 54
رحمه - 43

شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
شمس لا تغيب
عضو متميز
عضو متميز
شمس لا تغيب

شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Empty
مُساهمةموضوع: شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها   شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالأحد مايو 01, 2011 1:24 am

انا العضوة الجديدة يا جماعة انا زعلانة وحزينة جدا Crying or Very sad ونفسى اعرف ايه سر ان محدش من العضاء بقى يدخل على المنتدى ويكتب مواضيع على فكرة انا قرات لعبة الشفرات وهقدملكم شفرة جديدة بس اكيد هتبقى سهلة عليكم لان هجرب اكتب شفرات وهذه اولى تجاربى:hgpf gds v,hdm avrdm fojhlih dj.,[ hghf'hg g;ki hghfphv ],k stdkm , au,vkh hk hg,w,g lphg rhgih k.hv hgrfhkn.ياريت تعجبكم هذه الشفرة وعايزة التتويج بالردود.
Donia Hashem
Admin
Admin
Donia Hashem

مُساهمةموضوع: رد: شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها   شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالإثنين مايو 09, 2011 5:04 pm

متزعليش ؛ احنا مش بندخل عشان مشغولين بس ، و لعبة الشفرات الشقيه كانت من أنشط المواضيع على المنتدى و كلنا كنا بنشارك فيها و كانت فكره مميزه جداااا لتبادل النصائح و الحكم و الخواطر و الافكار و ان شاء الله ترجع تانى زى ما كانت و المنتدى يرجع كله زى ما كان
حل شفرتك
الحب ليس رواية شرقية بختامها يتزوج الابطال لكنه الابحار دون سفينة و شعورنا ان الوصول محال قالها نزار القبانى
شفره جديده
gh hlm f],k hoghr , gh hoghr f],k urd]i , gh urd]i f],k til ....... [lhg hg]dk hghtyhkn
سلااااام
شمس لا تغيب
عضو متميز
عضو متميز
شمس لا تغيب

مُساهمةموضوع: شفرة جديدة   شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالإثنين مايو 09, 2011 9:18 pm

اولا انا مبسوطة جدا ان حد رد عليا وشجعنى ومرسى كتير يا دنيا بس ياترى انتوا مشغولين فى ايه انتى حتى بتقوليلى ان مؤسس المنتدى مشغول ليه فى ايه يارب يكون خير.
حل شفرتك هو:
لا امة بدون اخلاق ولا اخلاق بدون عقيدة ولا عقيدة بدون فهم.............جمال الدين الافغانى

واليكم الشفرة الجديدة:
gh jsj'du twg hgsghl uk hgpvdm tgh dl;k ghp] hk dkul fhgsghl lhgl d;k pvh
...................lhg;,l h;s
سلااااااااااام واللهم احفظ مصر من الفتنة الطائفية ومن كل سوء. Razz
Donia Hashem
Admin
Admin
Donia Hashem

مُساهمةموضوع: رد: شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها   شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالثلاثاء مايو 10, 2011 1:47 am

العفو يا شمس ، خير الحمد لله احنا مشغولين فى المذاكره و الامتحانات ، انا عن نفسى مشغوله جداااا بمشروع تخرجى بس ان شاء الله هتابع معاكى
حل شفرتك
لا تستطيع فصل السلام عن الحرية فلا يمكن لاحد ان ينعم بالسلام مالم يكن حرا .... مالكوم اكس
الشفره الجديده
hpf pfdf; i,kh lh tvflh dwdv u],; d,lh lh .. , hfyq u],; i,kh lh tvflh dwdv pfdf; d,lh lh .... ulv, ohg]
salaaaaaaaam
شمس لا تغيب
عضو متميز
عضو متميز
شمس لا تغيب

مُساهمةموضوع: شفرة جديدة   شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالأربعاء مايو 11, 2011 12:28 am

cyclops اذيك يا دنيا يارب تكونى دايما بخير ويوفقك فى مشروعك دايما يارب. حل شفرتك هو:
احب حبيبك هونا ما فربما يصير عدوك يوما ما ...........وابغض عدوك هونا ما فربما يصير
حبيبك يوما ما.........عمرو خالد.
على فكرة انتى كنتى ناسية الدال .هوه انتى فى هندسة ولا ايه يا دنيا .على فكرة يا دنيا مدفعيش عن مؤسس المنتدى احنا منعرفش هوه مشغول فعلا ولا ايه ده كان عامل مجهود حلو وفجاة ترك المنتدى معليهوش اى نشاط ولا حركة من سبتمبر اللى فات تقريبا والمفروض انه يخاف على المنتدى بتاعه ويحاول يخليه شغال على طول .معلشى طولت عليكى ولكن انا بقولك مدفعيش عن حد متعرفيهوش. شفرتى الجديدة:
gr] juglj fh;vh hk hgpr gh du'n glk ds;j uki , hk ugn hglvx hk dp]e fuq hgq[d[ pjn dpwg ugn lh dvd] ..........llhg;,l h;s
باااااااى يا احلى دنيا.
Donia Hashem
Admin
Admin
Donia Hashem

مُساهمةموضوع: رد: شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها   شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالأربعاء مايو 11, 2011 5:25 pm

الحمد لله يا شمس انا بخير و يااا رب يكرمك على ذوقك و كلامك الحلو
و انا اسفه عشان الدال ، و لا انا مش فى هندسه انا فى فنون جميله قسم ديكور ، و انا مش بدافع عن المؤسس عشان هو مش محتاجنى ادافع عنه ، و انا قلت انه مشغول عشان انا عارفاه و عارفه انه مشغول جداااا فعلاااا و أعتقد انه بيخاف على المنتدى بتاعه و أعتقد انه اول ما يفضى هيحاول يخليه شغال على طول ان شاء الله ، و مفيش اطاله ابداااااا و لا حاجه و لو فيه تبقى جميله منك ، و شكراااااا جدااااااا لنصيحتك يااااا رب يكرمك بس انا مع احترامى الشديد لوجهة نظرك ممكن أدافع عن حد معرفوش لو اقتنعت بوجهة نظره و بانه محتاج لدفاعى ؛ مش لازم اكون عارفاه ، بس شكرا تانى لاهتمامك ربنا يخليكى و يكرمك
حل شفرتك
لقد تعلمت باكرا ان الحق لا يعطى لمن يسكت عنه و ان على المرء ان يحدث بعض الضجيج حتى يحصل على ما يريد .... مالكوم اكس
الشفره الجديده
ugn hghli hk jclk flf]h hgj]v[ tn hgjprdr , hgj'fdr ..... tlh jl i]li lk rfg hu]hx hghli oghg u]m rv,k gh dl;k hk duh] fkhci tn sk,hj rgdgi
سلاااااااام يا أجمل شمس
prof_hmh
المشرف العام
المشرف العام

الصورة الشخصيه : الشباب الجد يبني مش بيهد

مُساهمةموضوع: رد: شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها   شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالأربعاء مايو 11, 2011 7:39 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أولا بيكي يا شمس عضوه جديده معانا في المنتدي

وانا فرحان جدا انك موجوده معانا ع المنتدي

وحاسس انك حد نشيط جدا ويارب نستفيد منك وتستفيدي مننا

وثانيا
انا متأسف علي التأخير وعدم الرد عليكي
بس بجد بقالي كتير مشغوووووووووووووووووول جداااااااااااااااااا
ومعلش بقي فتره كدا وان شاء الله انا موجود بس بجد انا فرحان ان في حد زيك معانا في المنتدي

وثالثا
اوعدك ان شاء الله المنتدي ده هيكون له شكل تاني خالص وهيبقي متميز جدا قريب ان شاء الله
بس شويه كدا عشان عندي شويه شغل وفعلا فعلا مش بفضي خالص

رابعا بقي انا مش هحل الشفره بتاعت دنيا هسيبك انتي تحليها

وهكتب انا كمان شفره

hib fd;d luhkh td hglkj]d dh als ,k,vjd hglkj]d

سلااااااااااام
شمس لا تغيب
عضو متميز
عضو متميز
شمس لا تغيب

مُساهمةموضوع: شفرة جديدة   شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالأربعاء مايو 11, 2011 11:07 pm

اذيك يا دنيا شكرا ليكى يا قمر على المتابعة والرد السريع وعلى فكره يا دنيا انا كنت بحل شفرتك
وانا رابطة دماغى وقدامى جدول العملى والنظرى وعلى فكرة فنون جميلة كلية رائعة تخاطب الذوق
والجمال.حل شفرتك هو:
على الامة ان تؤمن بمبدا التدرج فى التحقيق و التطبيق..........فما تم هدمه من قبل اعداء الامة خلال عدة قرون لا يمكن ان يعاد بناؤه فى سنوات قليلة.

وشفرتى الجديدة:
.
lk oht hggi hoht hggi lki ;g anx ,lk oht hgkhs hohti hggi lk ;g anx
ومتزعليش يا دنيا انا مكنش قصدى حاجة بس على فكرة يا دنيا كمان اسبوع مش هعرف ادخل على النت لانى فى علوم وامتحانات العملى خلاص هتبتدى وانا ببقى خايفة جدا لان علوم صعبة اوى.
لا تقل وداعا ابدا
شمس لا تغيب
عضو متميز
عضو متميز
شمس لا تغيب

مُساهمةموضوع: شفرة جديدة   شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالأربعاء مايو 11, 2011 11:21 pm

ميرسى يا بروف على الترحيب بالرغم انه جاء متاخرا لكن دنيا قامت بالواجب وزيادة قبلك ومنتدى جميل ربنا يباركلك فيه.
حل شفرتك هو وعلى فكره انا عرفته من اول كلمة:
اهلا بيكى معانا فى المنتدى يا شمس ونورتى المنتدى.
على فكره انا منوره من غير حاجة لانى مختارة اسم مصدر للضوء كله
بس ياريت يابروف تبقى شفرة واحدة بس اللى نحلها يعنى اللى يدخل يحل ويكتب واحدة جديدة ok.
اللهم احفظ مصر امنة ابد الدهر.
بااااااااى
prof_hmh
المشرف العام
المشرف العام

مُساهمةموضوع: رد: شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها   شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالخميس مايو 12, 2011 1:56 am

اوك يا شمس

وانتي فعلا منورة المنتدي واهلا بيكي مرة تانيه
Donia Hashem
Admin
Admin
Donia Hashem

مُساهمةموضوع: رد: شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها   شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالخميس مايو 12, 2011 5:00 pm

العفو يا شمس و شكراااا لذوقك و ياااا رب ان شاء الله يوفقك و يعينك على كليتك و امتحاناتك
حل شفرتك
من خاف الله اخاف الله منه كل شىئ و من خاف الناس اخافه الله من كل شىئ
الشفره الجديده
lh hygr hggi fhfh fp;lji hgh , tjp fhfdk fvplji
و انا طبعااااا مزعلتش منك خالص و الله ، و و لا يهمك عشان مش هتعرفى تدخلى على النت مفيش اى مشاكل خالص طبعااااااا يااااا رب ان شاء الله يعينك على كليتك الصعبه و يقويكى بس متخافيش ان شاء الله فى الاخر هتعدى و هتعدى على خير ان شاء الله
و حاضر مش هقول وداعا ابدا ههههههههه
سلااااااام
شمس لا تغيب
عضو متميز
عضو متميز
شمس لا تغيب

مُساهمةموضوع: شفرة جديدة   شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالخميس مايو 12, 2011 7:05 pm

اذيك يا دنيا ربنا يخليكى يارب على الدعوات الجميلة و يارب تكون من نصيبنا جميعا وانا احد اسباب نجاحى فى كليتى ان ناس كتير بتدعيلى ويارب كله ينجح ومفيش حد يذوق طعم الفشل.
حل شفرتك هو:
ما اغلق الله بابا بحكمته الا و فتح بابين برحمته.
شفرتى الجديدة هى وطبعا الشفرة لكله وليك يا بروف لانك بتدخل ومش عرفه مبتحلش ليه و عايزين نشوف شفراتك الجامدة وطبعا يا جماعة انا عندى موضوعات كتيرة نفسى اكتبها
بس للاسف عشان المذاكرة وان شاء الله فترة وتعدى بسلام.

h`h vhdj rsh,m tn rgf; , ,ikh tn f]k; , pvlhkh tn v.r; thugl hk; j;glj tdlh gh dukd;.
سلااااااااااااااااااااااام
prof_hmh
المشرف العام
المشرف العام

مُساهمةموضوع: رد: شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها   شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالجمعة مايو 13, 2011 12:06 am

السلام عليكم

حل الشفره هو

اذا رايت قساوة في قلبك و وهنا في بدنك وحرمانا في رزقك فاعلم انك تكلمت فيما لا يعنيك

الشفره الجديده هي

Hdih hgl,j ;l hkj lpdv hsov llk d`if,k hgd; , hju[f glk divf,k lk;.... iahl ihal

سلاااااااااااااااام
شمس لا تغيب
عضو متميز
عضو متميز
شمس لا تغيب

مُساهمةموضوع: شفرة جديدة   شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالجمعة مايو 13, 2011 12:22 am

اذيك يا بروف حرام عليك والله خوفتنى بالليل حل شفرتك هو :
ايها الموت كم انت محير اسخر ممن يذهبون اليك و اتعجب لمن يهربون منك .........هشام هاشم
انا قصدت بالشفرات الجامدة مش اللى بتخوف.
شفرتى هيه:
h`h hv]j anx fa]m th'gr wvhpi thk uh] hgd; ti, g; lk hgf]hdm , hk gl du] hgd; thki gl d;k g; hgn hgkihdm
بجد انا خفت لدرجة كنت بكتب شفرتى بالعربى
شمس لا تغيب
عضو متميز
عضو متميز
شمس لا تغيب

مُساهمةموضوع: شفرة جديدة   شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالجمعة مايو 13, 2011 12:57 am

كمان شفرة ليك يا بروف عشان نبقى خالصين انا حليت اللى قبل كده و انت كنت بتسبنى احلهم ومبتحلش حاجة
hk g;g anx dp]e sff , p;li ,vhx p],ei ....hgsff dvhi ;g hgkhs ........hlh hgp;li dvhih hguglhx
بااااااااااااااااااااى
Donia Hashem
Admin
Admin
Donia Hashem

مُساهمةموضوع: رد: شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها   شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالسبت مايو 14, 2011 8:28 pm

واضح ان البروف قلبنا يا شمس ف للاسف بقى معلش مضطره احل انا شفراتك عشان اللعبه تستمر
حل الشفره الاولى
اذا أردت شىء بقوة فاطلق صراحه فان عاد اليك فهو لك من البداية و ان لم يعد اليك فانه لم يكن لك الى النهاية
هى سراحه و لا صراحه !!؟ مش عارفه بس ما علينا
حل الشفره التانيه
ان لكل شىء يحدث سبب و حكمه وراء حدوثه ..... السبب يراه كل الناس .... اما الحكمه يراها العلماء
الشفره الجديده
hk hguhlg hgh,g tn rdhl hgpqhvhj , frhzih ,p]m hgyhdi , hg[lhui thk hgpqhvhj gdsj wkhum tv] , gh [i] r,l lfuevdk .... hghlhl hgy.hgn
سلااااااااااام
شمس لا تغيب
عضو متميز
عضو متميز
شمس لا تغيب

مُساهمةموضوع: شفرة جديدة   شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالسبت مايو 14, 2011 9:18 pm

اذيك يا دنيا اخبارك ايه يا قمر انا من ساعة لما عرفت ان انتى من اسكندرية وانا مبسوطة جدا لانى من عشاق اسكندرية واكيد انتى زى القمر زيها
حل شفرتك هو:
ان العامل الاول فى قيام الحضارات و بقائها وحدة الغايه و الجماعة فان الحضارات ليست صناعة فرد
ولا جهد قوم مبعثرين...........الامام الغزالى
وعلى رايك يا دنيا البروف لغبطنا خالص بس متقلقيش يا دنيا مفيش مشكلة نحن مستمرون فى شفراتنا و البروف لازم يشارك معانا مش يلخبطنا.
شفرتى الجديدة:
thj; kw ulv; dhggn lh atj lwv ]n hgslhpm v,pih , hgaihlm lwv dh hvq hglpfm dh ygdi dh lwv ljgrda lehgih sj ;g uwv
سلام يا احلى صديقة ليه ده بعد اذنك يا دنيا
Donia Hashem
Admin
Admin
Donia Hashem

مُساهمةموضوع: رد: شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها   شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالأحد مايو 15, 2011 2:04 am

ربنا يكرمك يا شمس و الله دايما كده كسفانا بذوقك و أكيد اسكندريه هتنور ان شاء الله لما تيجى
و هنستمر ان شاء الله فى شفراتنا
حل شفرتك يا قمر
فاتك نص عمرك ياللى ما شفت مصر دى السماحة روحها و الشهامة مصر يا ارض المحبة يا غاليه يا مصر متلقيش مثالها ست كل عصر
الشفره الجديده
hghw]rhx hgwhgp,k ;hghp[hv hg;vdli gh kwkuil kpk .. tr' k[]il ..... tkpht/ ugdil
انتى اكيد بتهزرى ..... بتستأذنى على ايه يا بنتى بس ده شيئ يشرفــــــــــــنى طبعاااااا
سلام يا احلى صديقه
شمس لا تغيب
عضو متميز
عضو متميز
شمس لا تغيب

مُساهمةموضوع: شفرة جديدة   شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالأحد مايو 15, 2011 4:15 pm

ربنا يخليكى يا دنيا يا رب على كرمك وذوقك العالى وطبعا دى
حاجة مش غريبة على اهل اسكندرية و طبعا انا اللى يشرفنى اكتر
اننا نكون اصدقاء حل شفرتك هو:
الاصدقاء الصالحون كالاحجار الكريمة ال نصنعهم نحن........فقط نجدهم.......
فنحافظ عليهم.
شفرتى هى:

, lk u[df hlv hglvhm hkih hr,n sg'hkh ugn hgv[g ,in hqut lki
h;ev ,thx gi , i, hy]v lkih , h;ev a;,n lki ,in hi]h lki fhgh.....d,st hgsfhun
سلاااااااااااام يا دنيا و يارب تكونى بخير وياريت البروف يبطل كسل و يشارك معانا
Donia Hashem
Admin
Admin
Donia Hashem

مُساهمةموضوع: رد: شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها   شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالإثنين مايو 16, 2011 9:37 am

السلام عليكم
ازيك يا شمس ، يا رب تكونى بخير
حل شفرتك
من عجيب المرأة انها اقوى سلطانا على الرجل و هى اضعف منه و اكثر وفاء له و هو اغدر منها و اكثر شكوى منه و هى اهدا منه بالا .... يوسف السباعى
الشفره الجديده
gh j[h]g hghplr .... tr] do'z hgkhs tn hgjtvdr fdk;lh
سلام يا جميل
شمس لا تغيب
عضو متميز
عضو متميز
شمس لا تغيب

مُساهمةموضوع: شفرة جديدة   شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالإثنين مايو 16, 2011 9:31 pm

Razz اذيك يا دنيا
حل شفرتك هو:
لا تجادل الاحمق .......فقد يخطئ الناس فى التفريق بينكما

شفرتى هيه:

hgt,. gh dukn ]hzlh hk; hgh,g , g;ki dukn hk; htqg lk rfg
سلاااااااااااااااااااااااام
Donia Hashem
Admin
Admin
Donia Hashem

مُساهمةموضوع: رد: شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها   شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالإثنين مايو 16, 2011 11:21 pm

ازيك يا شمس
حل شفرتك
الفوز لا يعنى دائما انك الاول و لكنه يعنى انك افضل من قبل
الشفره الجديده
gh ]hun ggo,t lk w,j hgvwhw .. thgvwhwm hgjn jrjg; gk jslu w,jih
سلااااااااام
شمس لا تغيب
عضو متميز
عضو متميز
شمس لا تغيب

مُساهمةموضوع: شفرة جديدة   شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالثلاثاء مايو 17, 2011 12:40 am

اذيك يا دنيا عامله ايه
حل شفرتك هو:
لا داعى للخوف من صوت الرصاص.........فالرصاصة التى تقتلك لن تسمع صوتها
شفرتى هى:
hk hgfkhx gl daygkh uk hgluv;m , gh hgluv;m aygjkh uk hgfkhx , tn hgprdrm thk hgluv;m in lk h[g hgfkhx ;lh hk hgfkhx i, lk h[g hgluv;m...........hgsh]hj
سلاااااااااااااااااام يا جميل
Donia Hashem
Admin
Admin
Donia Hashem

مُساهمةموضوع: رد: شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها   شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها Emptyالثلاثاء مايو 17, 2011 3:25 pm

ازيك يا شمس
خلينا نرجع اللعبه فى مكانها انا هكتب حل شفرتك و الشفره الجديده هناك
فى منتدى الالغاز
سلاااااام

شفرة جامدة جداااااااااا الشاطر يحلها
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الغاز شويه جد وشاطر اللى يحلها
» اغنية جامدة جدا وحزينة اوى يا ريت تسمعوها
» حصريا اغنية وياه ريمتيييت جامدة مووووووووووووت